We die so hard 'cause we try so hard

Jag börjar misstänka att jag drabbats av sjukdomen rastlöshet.
VILL TRÄNA SÅ JÄVLA HÅRT! Förra året började vi säsongen den 21:e,
idag har klockan hunnit slå kvart över den 30:e. What is going on!?
Måste hitta ett sätt att lugna ner min dans-abstinens. Får se hur det går.
Pepp inför skolan imon dock, bara 2 lektioner och Matilda introducerade
mig för den fantastiska drycken frappino som jag ska köpa mig en utav!
Vill också påpeka att min bästastevän Linda räddade min eftermiddag.
Hoppas alla svennebananer har det gött som fan! Och just det, satt och
tänkte på hur snyggt det är med kajal på killar. Ba ett tips! Bye niggas.
http://www.youtube.com/watch?v=6bibVP8e06M&NR=1 Sparzanzaaa!


"When the ground is crossed
by the shadow of a man.
And the day is here,
start running, if you can.
Your blood is mine,
as you look them in the eyes.
You walk the line, and you know
you're bound to die.

God knows you walk alone,
carrying every stone.
God knows how hard it is.
And every bitter lie,
have crushed you and your life,
and now you're bound to die.
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0