Get ready for some SERIOUS culture!

Idag vaknade man och insåg att det skulle bli en sådan dag,
där man helst inte ska vistas utomhus. Degig, kände sig alldeles
vidrig och bara snälla-titta-inte-på-mig. Så jag stannade bara
hemma och tittade på film! Tills Kitty ville ha sällskap till Willys och
handla lite så jag hakade. Vi tog en sväng förbi Zoo Kompaniet
och jisses va coola papegojor är! Någon som har 10 papp över?
Om så, hör av dig! Blev bjuden på middag hos Kitty & Micke också,
smarrigt smarrigt. Nu resten av veckan blir det baaara kulturkalas
som gäller! Ser fram emot söndag så mycket att jag knappt kan sitta
stilla! Ska nämligen försöka få med Linda på Twisted Feet, ett streetdance
crew som är galet bra. Det blir massa battles och dom tävlar om titeln
som "GBG CITY JAM 2011" mot andra dansare! INSANE! Fett taggad inför det,
blir lite av en boost för mig att peppa inför en ny träningssäsong! Can't wait :D


http://www.youtube.com/watch?v=JZn33bi1WZY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=K0TTGUdfcnY&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0