Langar ett seriousface, woop

Igår hade jag.. En lite udda dag faktiskt! I vanliga fall när jag är med Linda,
så brukar det bara vara jag och hon, men igår (håll fast er) så var vi med
lill-David och Zack också! Yes, och det var huuur trevligt som helst.
Var med dom mellan 2-8, sen åkte jag och Lindus till Gråbo där vi först
mötte en någorlunda nykter Niclas. Haha, söt kille! Vi gjorde inte så mycket
efter det, åkte till ICA en sväng och köpte in tröstkäket men annars så..
Gick vi bara runt i Gråbo i princip. Tog ett bra varv runt den lilla hålan.
Imorse vaknade jag på helt rätt sida och hjälpte Linda förbereda sig själv
inför en filmkväll med "J"! Efter att ha pratat med en mamma som var på
extra gott humör..? Så är jag ensam hemma. Den här veckan har varit
rörig för mitt huvud, så det kan jag gott behöva. Micke, min storebror,
fyller år idag med. 28 jävla bast. Sikken gamling! Går över dit senare och
ger honom min grymma present. Anyhow, är rätt fast på Bruno Mars atm,
tack vare en viss person. Nämner inga namn men Jens börjar det på!
Lyssna, låtarna är från samma album, allt är hörvärt:
Bruno Mars – The Other Side - Feat. Cee Lo Green and B.o.B
Bruno Mars – Somewhere In Brooklyn
Bruno Mars – Talking To The Moon
Bruno Mars – Count On Me



"If they say life's a dream, call this insomnia.
'Cause this ain't Wonderland, it damn sure ain't Narnia.
And once you cross the line, you can't change your mind.
Yeah I'm a monster, but I'm no Frankenstein.
And quite frankly I've been feeling insane in
between my eyes. I really cant explain what I feel inside,
If you knew what I was you'd run and hide."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0