Trötter i händer och fötter, hihi!

Ha, det där lilla rimmet där uppe kom jag på alldeles själv.
IDAG kom jag hem klockan 6. Men Maria, varför gjorde du det när
du egentligen slutade halv 3?
För att Ulf ville att vi skulle få våra
"hjärntorget"-login och så skulle han självklart gå igenom det. Pfft,
jag fattar absolut nada ändå. Det var slut runt 3 och dååå fick man
reda på att första körövningen var klockan 4. Yay! Och det är varför
denna stackars flicka kom hem klockan 6. Ska inte klaga egentligen,
träffade Dexter på bussen hem och hans schema var inte nådigt.
R.I.P Dex.. När jag kom hem åt jag och för att hålla mig vaken drog
jag mig bort till morsan för att blogga. Haha, världens bästa idé ever,
I knooow! Ska antagligen promenixa lite, pumpa igång knoppen. Bai!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0