The big day tomorrow, yes

JAG KAN INTE FATTA DET. Imorgon händer det faktiskt, jag ska börja
på gymnasiet. Åhåhåhå, högt över öronen nervös. På grund av nervositeten
har jag varit på väldigt dåligt humör idag. Verkligen pms;at sönder på varenda
jävel som jag tycker ha stått i min väg, hehe.. Det är såklart inget bra med det,
men folk får faktiskt förstå mina känslor här. Vilket jag tror att hälften av Göteborg
gör med tanke på alla elever som ska gå igenom samma saker som jag. Shit.
Anyways, låg på soffan till halv 5 idag. Då åt vi middag och drog sedan till Mackans
upprop på min gamla skola. Den lill-killen börjar 6:an, åren går skrämmande fort!
Han kommer säkert få det sketa bra, till skillnad från vad hans syster tror att hon
kommer att få. Jeez, kan inte nån ge mig lite lugnande?! Kissar på mig.


Självporträtt av hur jag känner mig inombords.

Kommentarer
Postat av: Linda

fan va söt, nummer???

2011-08-22 @ 22:03:47
URL: http://musicfreak.devote.se
Postat av: Anonym

du får la gissa, snyggfan

2011-08-22 @ 22:43:49
URL: http://shinebow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0