Soft day med morsan

Bara jag som hatar rusningstrafik? Tänkte änna det! Kändes som att
det tog 3 år att ta sig hem förut, men till sist kom vi hem iallafall!
Var i stan och fixade Mackan nya telefon och som personligt tack för att
jag hämtade den åt honom lekte jag lite med den, muhehu! ;D en liten
Samsung galaxy mini, alldeles utmärkt telefon. Blev nästan lite sugen själv!
Blev lite shopping för moi också, morsan har blivit väldigt generös på senaste!
I love it. (a) Hon köpte nån jävla "Gröna tomater"-film också, vettefan va den hette,
tydligen en klassiker som hon inte kan låta bli att lipa till. Ska se den typ snart,
medan jag väntar på att Jockeboi ska höra av sig. Vi har lite planer att göra upp!


Trosor / mörkblå jeggings - Kapphal
Ljusblå jeans - Cubus
Strumpor - H&M




BIG want by the way - finns på Skopunkten, 349 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0