Rejäl tristess, jag avlideeer.

Jag hatar söndagar som att dom vore en skål med överkokta nudlar.
Gjort nånting VARENDA dag sen jag kom hem nu, och innan dess också,
och så fort jag tar det lugnt.. Så blir jag uttråkad? Och inte lite heller!
Jag som lätt kunde klara av att bara ligga inne 3 dar i sträck, orkar nu knappt
med 3 timmar. Sjukt lame! Igår sov jag längelänge (efter en natt ute med
lilla Linda och "J Bravo")
åt middag och stack bort till Kitty med Mackan.
Vi chillade och bara umgicks, fett soft faktiskt. Idag ska jag till morsan
och förhoppningsvis göra lite planer, för såhär kan det inte vara,
måste hitta på nåt dirr! Nu ska jag dö i min säng. Bra låt by the way:
http://www.youtube.com/watch?v=FA2GRYctViE&feature=related puss!


"Little miss obvious,
wipe the make up from your face.
And go tell all your friends
that I'm the only one.
Little miss obvious,
I know that we've seen better days,
so go fuck all my friends,
just to see if I still care at all."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0