Kulturkalaset 2000 eleven, bebbe!

Nu jävlar skall jag berätta för er om vad jag gjort sen i onsdags!
Kulturkalaset är verkligen awesome men fan va det sliter på'n.
Idag på mitt sista event för det här året orkade jag bara sitta i en
timma och se på, då snurrade bara huvudet som fan. Trött som
självaste Törnrosa men det har varit värt det! Här kommer en lista
med bilder på vad jag gjort under veckans gång :D

Onsdagen;

Skrattfesten blev det första jag gick på, tillsammans med min fader och lillebror!
Magnus Betnér, Måns Möller och mångamånga fler komiker befann sig på platsen.
Det var riktigt roligt! Vilket det skulle vara så.. Lyckat!


Linda joinade oss senare den kvällen för att se Emil Jensen. Hon föll pladask! Grymt. :D

Torsdagen;

Oskar Hanska (som besökte vår skola för ett tag sedan) var vi och tittade på!
Jag, Linda, David, Jocke och Zack alltså. Killarna vart inte så impade men jag var nöjd!


Senare satsade vi helt på metal. All Ends först, därefter Avatar! Evergrey skulle också
spela efteråt, men vi orkade inte och kunde inte. Men dom var la bra. :)




Goa gubbar!

Fredagen;

I fredags åkte jag och Linda ensamma på Miss Li. Galnaste bruden jag sett på en scen!

Lördagen;

Först vart det agility på hög nivå när vinnarna i "Doggy professional cup final"
skulle avgöras! Kitty och Mackan följde mig på det. Blev tokig över alla hundar
som fanns där! Den här bilden tog jag och det blev en av mina personliga favoriter. ;)


22:50 sprakade en GRYM konsert med Daniel Adams-Ray igång! Vi hade stått där i
säkert 1 ½ timma innan han till sist steg ut på scen men å. fan. va. värt! I'm in love.
(PS, han är så sjuuukt gal1 mycket snyggare i verkligheten!)

Söndagen;
Var som sagt idag som jag skulle sett Twisted feet i GBG city jam - men -
tittade bara en ynklig timme. Mådde piss och åkte hem istället. Däckade ganska
hårt i sängen breve stackars Linda som fick titta på "Forrest Gump" själv.
Trots mensvärk, huvudvärk, hunger, toanödighet, ilska och en aning stress
har jag haft det fullkomligt underbart. Behövde det här. Tack allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0