Go helg ännaaa

Var inget, min gårdag löste sig alldeles fint! Faktiskt, så löste det
sig nästan precis efter att jag skrivit inlägget. Åkte till Linda runt
5 nån gång. Det blev Family Guy som vann "Battle of the idiots",
men vi pallade inte se mer än.. Vad kan det ha vart, 6-7 avsnitt?
Sen drog vi ut i Gråbo och luffade, men vi hamnade i Eriksbo!
How wierd is that!? Sååå vi hängde med Jocke och Zack tills klockan
var runt halv 1. Då gick vi hem och däckade som två stenar.
Vi vaknade imorse och åkte till Gråbo (igen..) för att jag skulle vara
med Bella. Men eftersom hon inte svarade först så var jag med Linda!
Vi sjöng Singstar och bara degade. Träffade dock Bells en snabbis
innan vi drog för att träffa "J"! Det var trevligt som vanligt typ.
Nu tjatar morsan på mig om att jag ska gå till min fader men jag
orkar inte eftersom det regnar sönder..? Sitter ju och planerar inför
Kulturkalaset 2011 förfan, kan ju inte gå nu! Men kanske måste..
Ja jag får väl gå. Ha det gött allesammans, hoppas ni njuter av eran
snart sista vecka i frihet! Pusshej från en glad chey!


Zack och David, trevliga pojks!


HAHAHA hon va ba så jävla söt. Smygfotade..


Såhär såg vårat maraton ut! Göööött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0