Gif me a korean - DIRR!

Senare blev nu då alltså, hehehe. Kom hem någorlunda sent igår och
var trött som få så blev ingen dator för mig! I måndags hade jag en av
dom skönaste dagar jag haft på evigheter, om inte i hela mitt liv!
Varför? För att jag inte stressade en endaste gång. Även fast jag gjorde
huuur mycket som helst blev det ingen press. Åkte till Röda sten med Linda,
sen åkte vi tillbaks hem till mig, därifrån till Gråbo till Lerum. Tog tåget som vi
precis hann med till Aspen, badade och gick tillbaks till Lerum. Tog buss till
Gråbo och då drog vi direkt ut med Elin & Andrea. Var med dom i några timmar,
bara luffa runt och drog typ hem sen. Sov som en stock! Idag steg vi upp tidigt tidigt
och drog till Aspen. Där låg redan kussarna, Minna, Sussa & Linus! Haft en förjävla
trevlig dag, hoppas på att jag fångat mycket färg också :D Nu sitter jag bara här
sen nån timma sedan och chillar. Har väldigt tråkigt men vill inte riktigt hitta på
nåt pga huvudvärk. Kanske bara tar en tupplur i sängen där det är svalt och skönt..
Jag tar med mig min K-POP och går dit! Ja, K-POP faktiskt. Fick en nostalgi tripp för
några dar sen och lyssnar i princip bara på massa koreaner atm.
Ge mig en korean typ nu!? Snygga fanskap. Hursomhelst, jag mår gööött!


DBSK; http://www.youtube.com/watch?v=HtJS32n6LNQ


BIGBANG; http://www.youtube.com/watch?v=ScorpVvqLwo&feature=related


SHINee; http://www.youtube.com/watch?v=I1HAazRvDP4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0