Day 2 - ☑

När jag steg på bussen imorse visste jag genast att det skulle bli en
skit dag. Det stank piss på bussen och det stank piss runt mitt humör.
Sitter hemma nu iallafall efter en hemväg som tog 40 minuter längre
än väntat. Lita ALDRIG på västtrafiks tidtabeller. Morsan predikar om
hur jag borde lugna ner mig, inte oroa mig så mycket och att det löser
sig inom dom närmaste veckorna. Jag gjorde nämligen den mest goa
hemkomst som går att tänka sig - började skrika på morsan. Utan någon
särskild anledning egentligen, mår lite dåligt över det nu i efterhand.
Men tror hon förstår mer än vad jag tror. Nu är det middag. Puss!


This is me shooting västtrafik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0