Day 1 - ☑

Okej. Imorse var den värsta morgon jag någonsin upplevt.
Var tvungen att gå ut på balkongen för några djupa andetag innan
jag tuppade av! Hela familjen har sagt "Amen du, det kommer gå bra,
du är ju social! Var inte nervös"
nä jo TJENA! Det var fruktansvärt.
Och efter att ha stigit in genom Schillerskas huvudentré för första gången
visste jag inte vad jag skulle göra. Vågade man prata med någon,
luta sig emot den där pelaren eller ens andas? Nä, inte riktigt. Det var tufft.
Dock lättade trycket enormt när man väl blivit indelad i klasser och väl satt
i det där - lite för lilla - klassrummet tillsammans. Hoppas och tror faktiskt
att jag kommer trivas. Börjar 09:30 imon, får vi se vad som väntar då! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0