Cousins of ROCK, motherfucker!

JAG ÄR HEMMAAA! Yes. Var i Gråbo tills klockan 5 tror jag,
när båda mina kusiner hade övergett mig för något annat att göra.. :(
Men moster Minnas sällskap är inte helt fel det heller sååå I'm fine!
Igår då så åkte jag till stan med kusinerna där vi stötte på en viss Linda
tillsammans med "J", mhm, söta dom där. Vi köpte lite grejer sen åkte
vi hem runt 5! Vi åt mat, sjöng Singstar och sen tappade vi kontrollen helt.
"The Humpa Dumpa Band" är nu skapat och we. are. awesome.
Ikväll räddade Lindus my ass genom att dra sitt arsle till Eriksbo!
Ska fortsätta umgås med henne nu, och våran godispåse. KÖSSHEJ :D




Kommentarer
Postat av: Din älskade Bella

Eyyy, kunde du inte säga att du var i gråbo? Kunde ju komma och hälsa på din ny opererade kompis :P Men vi måste ses innan jag åker till strömma!!! Älskar dig bästa vän!<3

2011-08-06 @ 20:32:23
Postat av: Anonym

MEN DÖH, jag ringde ju dig och messa att du skulle komma ut men inte då! :( love u, ses snart (L)

2011-08-07 @ 15:30:10
URL: http://shinebow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0