Ångestattackar till ABBA, good shit

Idag är inte en bra dag, inte bra nånstans, usch fy & aldrig i hela helvete.
Har ni nånsin känt att ni varit tvungna att göra något? Något som ni vet
kommer såra någon annan innerligt men ni bara måste göra det? Mjo..
Åååååååh vad jag hatar den här dagen. Family guy / Simpson maraton med
Linda senare. Om hon inte kan få mig att må bättre så vem kan? Ciao.

"I've had a few little love affairs.
They didn't last very long and
they've been pretty scarce.
I used to think that was sensible,
it makes the truth even
more incomprehensible.
'Cause everything is new,
and everything is you.
And all I've learned,
has overturned,
what can I do?"



Kommentarer
Postat av: Jossi

Du vet att jag finns för dig i alla lägen, tjejen. Tveka aldrig på att prata med mig. <3

2011-08-21 @ 12:50:33
URL: http://jheiskanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0