Vilken suverän vecka......... not.

Cha bloggen! Vill ni veta varför jag mått så fruktansvärt, jävla, cp dåligt?
Jag har halsfluss. Inte särskilt kul att man inte kan äta eller ens svälja.
Legat på exakt samma ställe i soffan sen i söndags så idag tvingade morsan
mig att byta plats så att inte soffkuddarna blev helt sönder-sittna.
Lite elakt tyckte jag, går inte mitt vålmående före nåra kuddar tänker man ju..
Anyways, var inte så farligt att flytta på sig! Morsan körde strep test på mig
i onsdags morgon och då ska man liksom vänta på att det kommer ett rosa litet
sträck på en pappersremsa typ, efter 5 minuter. För min lilla pappersbit tog det
kanske en minut innan det fina, lilla rosa sträcket syntes tydligt. "Fuck off" är det
enda man tycker i en sådan situation. Sååå det var bara att börja med penicillin!
Idag (torsdag alltså, enligt mig) var jag inne på min femte p-tablett och säkert
min tjugonde värktablett den här veckan. Blev så pass pigg att jag orkade reta
min kära moder i några minuter genom att kittla henne i örat. Hihi! (a)
Orkar t.o.m skriva ett inlägg här, då kan man snacka om förbättring.
Hoppas alla andra mår bra, och jag vill bara tacka filmvärlden för att den funnits
där för mig och stöttat mig genom den här hemska veckan. Peace out. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0