N00b glasses and n00dles!

Jag sitter och mumsar i mig överkokta nudlar. Smakar sådär.
Nu är det äntligen påååskloooooov, ska fira med att åka in
en sväng med Lindus till stan! Blir la antagligen att jag bjuder
henne på något, eftersom hennes pengar bara.. "Försvinner".
Kan bli trevligt! Och jag är preliminärt intagen på Schillerska!
Helt underbart att få lite motivation att jobba i skolan igen.
Plus att jag slutar ta penicillin idag, livet blir ju bara bättre & bättre.
Ska fortsätta med mina noodles nu, ha det gött, PUSS! :D
(Och ja, Amy Diamonds text där nere, jag vet. Det är nostalgi!)


"And how you only come around,
when your life is upside down,
and I'm about to blow your cover.
So tell me:

What's in it for me,

I really gotta know.
What's in it for me,
this ain't no one man show.
To in my life, you come and you go,
ain't happy about it, so I gotta know.
What's in it, what's in it for me?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0