Jag älskar mitt liv atm.

Haha, jag kan verkligen inte göra flera saker samtidigt!
Klarar inte av att vara bortrest och blogga samtidigt, omöjligt.
Så därför tänkte jag berätta vad jag gjort under lovet, typ, nu. :D
Var ju med Linda varenda dag tills på onsdagen. Då skulle jag sitta
på ett tåg i cirkus 4 timmar för att åka upp till Södertälje. Därifrån,
vidare till Nyköping och Trosa med älsklings Jakob! Första gången som
jag faktiskt tog steget att åka upp till honom, vilket var stort för mig. (a)
Vi kom la hem till honom runt 10-11 nån gång, kommer inte ihåg..

Torsdag; Vi gjorde absolut nada! Låg bara hemma och degade.

Fredag; Åkte från Nyköping till Trosa. Var där i en timma kanske,
sen drog vi till det lilla samhället "Vagnhärad". Där var vi med Ludde
och några andra av hans schyssta polare! Det var riktigt nice.

Lördag; Inget särskilt hände. Vi grillade hos honom och tog det chill.
På kvällen kom folk över till huset och alla satt och pratade med varann!

Söndag; Påskmiddag hos mormorn. Väldigt trevligt det också, fick ett påskägg!

Måndag; Så åkte jag hem igen.. :(

Vill bara säga att jag haft ett heeelt underbart lov verkligen!
Kommer komma ihåg det föralltid. Vill också slänga in två grattis.
Det första till min storebror Mattias som fyllde 26 förra veckan!
Det andra till Lukas Fellnert som fyllde 20. Grattis till er. :D
Och idag hade jag bästa tisdagen på fett jävla länge. Soft som fan.


(Stugan vi bodde i till vänster och huset till höger!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0