Grattis Kaspur, min lilla korv!

Det är den fjärde april 2011. Vill ni veta vem som föddes för ett år sedan?
Min älskade lilla torrboll: Kasper! Gammal råttgubbe nu vetty. :D
För övrigt så åkte jag hem ifrån Gråbo runt 1. Jag klarade inte mer.
Mår så jääävla dålig, ska tvinga morsan att låta mig vara hemma
imorgon så att jag får chansen att bli frisk! Vill inte gå runt såhär.
Vädret är väldans fint dock. Kanske tar en liten promenad? Busigt!


"Just because everything's changing ,
doesn't mean it's never
been this way before.

All you can do is try to know
who your friends are,
as you head off to the war.

Pick a star on the dark horizon
and follow the light.

You'll come back
when it's over.
No need to say goodbye.

Now we're back to the beginning ,
it's just a feeling and no one knows yet.
But just because they can't feel it too,
doesn't mean that you have to forget.


Let your memories grow stronger and stronger
,
'til they're before your eyes."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0