Fan så trött nu va.

Vem är duktig och jobbar franska halv 11 på en söndagkväll!? Maria!
Dock är det inte frivilligt. Snarare tvingat mig själv till det.
Ligger efter i skolan igen och även fast jag är typ döende sjuk nu så
ska jag kriga mig till skolan imon. Inte heller frivilligt. Morsans order.
But what to do right! Jag borde egentligen ligga i sängen och nana nu.
Men kan inte. Har sovit väääldigt mycket den här helgen, förutom i fredags,
då det var fiesta at my place! Väldigt lyckat enligt mig, hoppas ni tjejer också
tyckte det. Lätt att vi ska göra om det i sommar - mååånga gånger! :D
Spenderade iallafall halva lördagen på att vara bakis. Inte så värst roligt.
När det gått över upptäckte jag att Millson (that son of a bitch..!) har smittat mig.
Därför är jag döende sjuk nu. Käkar bafucin i mängder och tar värktablett
varje gång jag får chansen typ, så hoppas det är bättre imon!
Sidenote; såg världens sämsta film förut. "Were the wild things are",
efter den där extremt dåliga halloween-parodin jag såg förra året så är den sämst.
Ingen mening och man fattar nada. Eller jag fattar nada men sak samma!
Dags för att försöka komma i sängs kanske. Pusshej och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0