12 timmar!

Det här blir mitt hundrade inlägg och jag är pigg som satan! :D
Hade nationella i engelska igår, vettefan hur det gick..
Så skulle jag haft träning klockan 6 iallafall! Så kommer jag dit,
rycker i dörren - låst. Tittar på dörrfan och vad sitter där?
En liten, jävla, fucking.. Lapp, med texten "danspassionen inställd idag".
Min tränare messar alltid men inte igår, nejnej, det passade sig inte.
Så var på någorlunda humör, dagen rullade inte på så som jag ville.
När jag kom hem gick jag och la mig i sängen, klockan var la runt halv 7
så jag sätter på en film. Och däckar! Pappa väckte mig runt 9 och sa
att jag borde bädda ner mig åtminstone och inte ligga på täcket.
Sen sov jag enda fram tills halv 7 nu på morgonen! Helt underbart.
Försov mig lite dock, men behövde verkligen sova ut, det märktes ju!


"If you put my heart under a microscope,
you probably gonna wonder,
why it's in such a critical condition.
And if it scares you of to look at my horoscope,
I'm not gonna blame you,
I'm not gonna wonder.

I am holding on to someone I can't hold no more.
Oh and sadly I've been here before,
I can't let go no.
I am reaching out for someone,
I can't reach no more.
Oh it feels like my heart is nailed to the floor.

I guess I've sacrificed everything for my dreams,
and now it's completely out of control,
things are not at all as they seem.
But it is hard to navigate in a chaotic mind.
It's easier to ask for forgiveness,
than for permission."

Kommentarer
Postat av: kurt

sööööt som socker

2011-04-17 @ 20:44:06
URL: http://privacyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0