Trött, tröttare, tröttast!

Den här veckan har varit och är hur jävla freakin' seg som helst!
Nu är iallafall "Roomservice 2" avklarat och nästa projekt blir om politik.
Är inte det roligt!? Inte direkt, nej. Har bara gått i skolan 2 veckor cirka
men vill redan ta ett break. I måndags kom mina nya piercingar,
som visade sig vara alldeles för stora. FUCKING HELL. Som tur är,
verkar det som att jag kan få Jukkes och han kan få min,
ett gött litet byte där eftersom han har neger-läppar säger han. :D
Eftersom jag har ganska sena dagar nu i 9an, så är jag tröttast,
vilket gör att jag inte sitter vid datorn någonting. Typ, nästan, ba ibland.
Är förkyld också tack vare min.. Underbara, sjuka lillasyster. :) Schysst!
Nu ska jag göra som jag gjort alla andra kvällar dom senaste dagarna,
slå på en DVD med bästa serien genom tiderna: SCRUBS! Och sen däcka.


En mycket kass upp&ner vänd bild! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0