Sammanfattning av helgen!

Fredag: Var med Bells och lillasyster! Asså, att vara med
er två är som att befinna sig i ett paradis. Så himla kul!
Hahaha, tack tjejer för världens bästa kväll. <3

Lördag: Åkte tidigt och köpte nya skor med kusinerna
och morföräldrar! Tack mormor, jag älskar dig (a)
Blir nog att kussarna kommer hit och sover på lördag,
hoppas faktiskt att ni inte har cup, hehe! :D
Sen på kvällen var jag med underbaraste Linda Holm,
du är lika grym som alltid gumman.

Söndag var bara en seg jävla dag - som alltid.
Inte blir det bättre av det förbannade valet som
gick rent ut sagt: Åt helvete. F*n ta alliansen!
Och måndagar är bara onödiga så finns inget
mer att säga om det. Eh.. Ha, det var nog allt,
nu ska jag plugga franska tills imon. Ciao! :)


Min otroooligt snygga kusin Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0