Like a boss!

JAG ÄR DÖENDE. Nä inte riktigt, bara otroligt förkyld.
Huvudvärk, illamående, halsont och ett äckligt tryck i öronen.
Jättekul att bli sjuk på en helg! (n) Som tur är kom lillasyster
till mig igår och höll mig sällskap. Idag åkte vi tillsammans
med hennes mamma och mormor till Ikea, SUPER KUL!
Fick köpa massor själv och sen betala i en snabbkassa, själv.
Asså jag vet att det är verkar värsta töntigt men jag blir glad
över väldigt små saker. Som det där till exempel! :D
Nu kräver tydligen Spyware en omstart så det får bli det här
inlägget idag. Och en lista på veckans 10-mest-lyssnade-på-låtar,
för skojs skull! Hoppas alla har det bra ciao! :)
  • Crashdiet - Save her / Generation wild
  • Papa roach - No matter what
  • Brandon Flowers - Crossfire
  • Kent - Det finns inga ord
  • Ever stays red - Say what you will
  • We are the in crowd - Never be what you want
  • Rookie of the year - Since I left your world
  • Coldplay - Fix you
  • The lonely island - Like a boss
  • Kris Allen - Heartless

Kommentarer
Postat av: Lindus holmus

1, 4 & 10 är mina låtar jöööö :C

2010-09-04 @ 23:24:35
URL: http://lindusholmus.blogg.se/
Postat av: B

Pfft, vadå "dina" låtar?

Dessutom hittade jag Save her själv, hihi :D

2010-09-05 @ 18:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0