Det kanske kommer en förändring.

Asså herregud vilken skön dag jag har haft! Helt otroligt!
Haft ett flyt som jag inte trodde att man kunde ha. :o
Lektionerna har gått jättebra, lämnat in 2 uppsatser nu,
vi fick sluta 1 ½ timma tidigare (TACK ERIK!) och hann
precis hem innan regnet öste ner! Vart grymt lycklig. :D
Så var jag ju på Mackans träning ikväll också,
är väldigt stolt över min lillebror. Pyhtinen Junior lätt!
En sak jag stör mig på också.. När det gäller skolvalet
så är jag hur less som helst på folk som klagar!
Jag ska rösta på Vänstern, PUNKT. Alla andra får rösta
på det parti ni själva tycker mest om men ge fan
i att slänga ut dryga kommentarer om mitt val.
Nu ska jag gå och lägga mig för är döende trött.
Hoppas ni få personer som läser har det bäst! :)
"Älskling, jag har hittat in från mörkret.
Det finns hopp om en förändring,
men det tar den tid det tar.
En nystart, jag tänker nya tankar.
Men allt det där du föll för,
finns fortfarande kvar.
Allting har förändrats,
men jag känner likadant."

Kommentarer
Postat av: Lindus holmus

Kent igen!

Och jag är oxå sjuuuuukt trött på folks jävla kommentarer om Vänsterpartiet. DE ÄR BÄST. och jag är kommunist. SO WHAT?

2010-09-16 @ 22:46:29
URL: http://lindusholmus.blogg.se/
Postat av: Maria "Miss B" Algotsson

Hahahaha, bestäm dig nu!

Ska jag hata ditt favorit band eller älska dom? :(

Vänstern <3 seriöst, som jag sagt förut;

Alliansen kan suga mina heliga bollar om jag hade nåra!

2010-09-20 @ 18:26:19
URL: http://shinebow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0