Gubben i lådan!

I onsdag gick allt suveränt, kände hur livet rullade på och hur jävla
grym jag var på träningen! Men vad händer inte då på torsdagen?
Jag blir sjuk. Åkte till skolan iallafall liksom, fick skippa provet
och när jag kom hem mådde jag seriöst skit. Det har bara blivit
värre och värre efter varje dag som gått och nu är jag inne på
min femte dag av feber, hosta och andningssvårighet. Great..
I lördags bröt jag ändå mot pappas lagar och lät min kära lillasyster
Linda komma hem till mig! Det var riktigt roligt att vara med henne igen,
första gången på 3 veckor :D vi hängde med Jocke & Fjanton på
kvällen också, delvis deras fel att jag blev sämre. Fy er pojkar!
Idag är det måndag iallafall, blir ingen skola för mig imon heller,
så Bella - you're on your own! Ska fokusera på att bli friskus. ;)
Hoppas alla har det så mycket bättre än mig, pusshai!


"Blivit lämnad i staden, medan du gick och blunda.
Fick en känga mot magen, tills jag smakade gatan.
Ändå gick jag tillbaka, och jag måste va galen.
Som nyss blivit bedragen, och som tänkte på laget.
För jag tänkte på jag-et, och jag såg alla tecken.
Men jag ville va bättre, men då blev allting sämre.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig"

Kommentarer
Postat av: Lindus holmus

Och JAG tog bilden! :D

2010-10-18 @ 22:54:58
URL: http://lindusholmus.blogg.se/
Postat av: Maria "Miss B" Algotsson

Ofcourse you did! :D

2010-10-19 @ 12:21:29
URL: http://shinebow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0