I like it!

Nu funkar livet för mig igen! Haha, trött på hur det ständigt ska vända hela tiden,
men så kommer det la vara tills man slipper alla dessa ständiga hormonrus
och humörsvängningar och vem fan vet när dom försvinner.. SUCK!
I torsdags var jag med mamma och köpte lite nya grejer,
skulle bara köpt en ny jacka men det blev skor, jeans och skjorta också (a)
Igår var det volleybollturnering och våran klass kom 2:a i B slutspelen
vilket vi alla verkade vara ganska stolta över! Det blev jag iallafall. :D
Efter det var jag med Linda, Bella och Jade i princip hela kvällen,
vilket var så jävla roligt så det nästan var värt att pissa lite i brallan för!
Sen slutade kvällen sådär när vi gjorde ett litet misstag och Lindus blev
sur på oss menmen! Man lär sig av sina misstag. :) Hoppas jag..
Anyways! Nu blir det verkligen att plugga röven av sig dom sista
veckorna efter praoen. ^^ (Psst, ska praoa på Sveriges största
vårdcentral med morsan! Önska mig lycka till - jag lär behöva det.)
Nu ska jag titta på film med lillebror och pappa! Farsdag imon ju..
Vad fan ska man hitta på då? Kaffe och frukost på sängen?
Aa, vi får börja där. Ha det bra allesammans, pusshai!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0