Underbara nostalgi..

Första advent idag.. Herregud, tiden bara springer iväg!
Den här helgen har gått väldigt fort. Haft ett par nostalgiska dagar
som jag spenderat med dom 3 mest betydelsefulla personerna i mitt liv,
det vill säga min älskade lillebror, pappa och bästa vännen Linda!
Jag och Linda åkte in till Nordstan för skojs skull i fredags.
Det är sjukt mysig stämning där nu så vi gick omkring och bara chillade,
dog av skratt och jag köpte 2 nya tröjor! ^^ När vi kom hem igen
(med våran pampiga godispåse för 63 kronor) slog vi oss ner för att
se Avatar för.. För mig var det la kanske fjärde gången. Lyckad dag/kväll! :)
På lördag morgon väckte Linda mig för att hon var nervös eftersom
den lilla tösen skulle åka in till stan och träffa en kompis från Båstad.
Gissar på att hon hade det trevligt! Själv satt jag bara hemma hela
dagen och hittade på olika trevliga saker med min bror..
Blev allt från att sitta framför x-boxet till att brottas ute i hallen, haha!
Fråga inte hur vi hamnade där.. Anyways, efter att han gått och lagt sig
satte pappa på en film från -04 med Zach Braff som heter "Garden state",
väldigt charmig! Zach är en grym jävla skådis - I ♥ SCRUBS!
Däckade redan runt 2 och sov till 10. Kändes lite kasst när man
vaknade men vafan vissa helger är man trött helt enkelt.
Idag har jag inte gjort mycket alls förutom att ha suttit här och fullständigt
drogat Dan Black med "Wonder" och förälskat mig i A-ha's gamla
video till "Take on me" den låten dör verkligen aldrig asså. :D
Jävlarns, långt inlägg det här blev då, sorry guys!
Aja, ha det bra och en mysig första advent!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0