Snöigt värre!

Nu känns det som att jag ska kunna rycka upp mig i skolan!
Visst, flera lärare har blivit förbannade på mig idag,
men när man får MVG på en berättelse/uppsats om skilsmässa
så får man ju fan en liten kick ändå. :D Om jag bara hittar
ett sätt att fokusera på så kommer jag nog lyckas helt okej!
Prao nästa vecka (om jag nu hittar en plats) vilket är ganska gött.
På fredag blir det att åka till Strömma för öppet hus,
ska bli sjukt skoj att få sig en titt på den skolan nu äntligen!
Blir jag och Bella som åker på en liten utflykt med hennes morsa. :)
Tog en jättemysig fika med lilla Bells på lunchen förut också,
en kopp varm choklad och en halv negerboll satt riktigt fint
i det här slaskiga vädret! Asså tamejfan på att snön lägger sig
nu och stannar fram till april nästa år bara för att jävlas. :o
Aja, är fortfarande dator-trött och lär inte blogga så mycket framöver,
men hoppas alla har det gött där ute i kalla Sverige!

[Psst, titta hur lika Izza och Bella posar! Lite kul faktiskt, hihi (a)]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0