Bullet for my valentine <3

19/11/10 minne för livet, bitches!
Bullet for my valentine


Lite annan allmän info då.. Jag har klippt mig! Faktiskt väldigt nöjd,
har typ lugg nu. Vart lite rädd när hon började klippa i håret
men det är ju bara hår och det blev bra så.. Whatehell! :D
Igår var jag och lillasyster lika tokiga som vanligt så vi var i stan
i bitande kyla halv 1 när insläppet var halv 7 och det märks idag.
Är hängig, har ont överallt, på jättedåligt humör och mår bara kasst.
Men det var det värt! Vi träffade 3 trevliga killar från Skärblacka (jag vet,
namnet är ju bara för wicked!)
vilket var roligt. Jesus var också med!
Hade verkligen en grym dag förutom att Funeral for a friend var en
enda stor besvikelse. Och dom som säger att Bullet suger live kan bara
lägga sig och dö någonstans för folket vet inte vad dom jiddrar om!
Nu är jag trött, sitter och saknar babe så ska slå en pling till honom snart,
ha det bäst och rocka vidare dudes & dudettes! Peace :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

It was so fucking bäst.

2010-11-23 @ 19:08:28
Postat av: Lindus Holmus

Hahaha, glömde skriva att det var från mig ._.

2010-11-23 @ 19:09:11
URL: http://lindusholmus.blogg.se/
Postat av: Maria "Miss B" Algotsson

Hahah, kunde typ räkna ut att det var du. ;)

2010-11-25 @ 16:49:12
URL: http://shinebow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0