Våra prinsessor..


Råttor är änglar som lever här på Jorden, därför vill Gud ha tillbaks
dom så fort som möjligt. Dom finns bara här nere hos oss en kort tid,
men under den korta tiden, så ger dom oss allt.

Idag var en av dom tuffaste dagar jag varit med om på mina 15 år.
Jag fick sitta med min älskling på Smådjursakuten i nästan en halvtimme
innan hon till sist släppte taget. Men som jag sa när hon till sist somnat
"Det tar ett tag att tysta ett hjärta av guld." Och det hade hon verkligen..
Både Ciwi och hennes syster Candy. Dom var två av mina absolut bästa vänner,
det är därför jag nu sitter och gråter floder.. Trodde att en 3 och ½ timmes promenad
skulle hjälpa lite iallafall, men här är jag igen, med ögon som är röd sprängda efter tårar.
Efter 2 år och 5 månader så var det till sist dags för henne att lämna oss.
Jag vet att hon kommer få det bra.. Önskar bara att jag på något sätt hade
kunnat förbereda henne på vad som väntade. Älskar er föralltid, mina små tjockisar.

27/2/08 - 4/5/10 - R.I.P Candy.
27/2/08 - 22/6/10 - R.I.P Ciwi.




Kommentarer
Postat av: Lindus holmus

Aahw, Mariaaa..

Nu började jag gråta.. Igen..

They will be awesome!

Vi är ju glada för deras skull.

De är lika fina nu, som de var innan de blev sjuka.

Självklart var de fina då oxå,

men nu är de friska och hela.

Jag älskar dig, storasyster.. <3

2010-06-23 @ 14:54:39
URL: http://spiiderman.blogg.se/
Postat av: B

They're awesome,

I just know it..

Det var bara svårt

att släppa taget.



iloveu2. <3

2010-06-25 @ 22:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0