The girl got hot!

Igår var helt grymt! Rättså chill dag, vi gjorde klart 2060,
som vi ställde upp på utställningen sen, vilket gick kanon! :D
"Rösta på oss och ni får humor!" Alla stod och skrattade åt vårat projekt,
vi borde lätt få humorpoäng ;) Och ja, Bellah, jag var pinsam.
En kom fram och frågade vart jag kom ifrån, dum som man är så
svarade jag "Sverige..?" Men hon undrade eftersom jag uttalde
Ö ganska kraftigt, hahah! Göteborgare for lajf. <3

Idag vart jag dålig, eftersom "en viss person" (:$)
slarvat rejält med medicinen och knappt åt något igår.
Så har ba suttit hemma, hittat en frisyr till avslutningen,
njutit av den stekande solen och pratat strunt med Mattias :)
Han lovade att betala för min tatuering om han har
ett jobb om 3 år (a) Well, man får hålla tummarna!
Alla får ha det bäst, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0