One word; awesome!

Sitter hos Linda just nu och väntar på att åsnan
ska bli klar i duschen. Visst, jag bad henne att ta sin tid,
men såhär jävla lugnt? AIN'T COOL! Har köpt min
efterlängtade hatt idag, eller tja, farsan sa att jag fick
den i avslutningspresent för att mina betyg var bra.
Hihi, puppyeyes! (a) Idag ska fan mr.Thellman själv
komma till Götet, så stör Lindus genom att tagga sönder henne.
Tror att hon spricker snart.. :$ Vi sprack av skratt iallafall på
terminalen när jag stod och sjung "TAKE YOUR CHANCE ON ME!"
så att en tjej vände sig om, skrattade åt mig och ba "Va fint.."
Det var sjukt galet awkward, men något förfärligt roligt! :D
Anyways, haft fetaste dagen hittils, hoppas att det fortsätter så.
Nu ska jag knacka på toadörren och se om hon fortfarande lever.
Ha det bäst, ciaaaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0