Lilla E!

Borta bra men hemma bäst! Verkligen klockrent.
Har spenderat dom 4 senaste dagarna i Lilla Edet,
både hos morbror Jussi och hos Eva & Ian.
Det har varit sjukt mysigt och trevligt som satan!
Tagit nästan 300 bilder under dessa dagar på landet,
men när jag kom hem märkte jag att någon tryckt
på en *piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip* knapp, så att dom bästa
bilderna är pyttesmå. Obeskrivligt irriterande.
Aja, inget att göra åt, det blev bra pics ändå.. :)
Här är några av dom, enjoy!








Jussi och Eguina's herrlösa katt. Döpte honom till Damien :D






Milla och lilla prinskorven Rocky!





Kommentarer
Postat av: Lindus holmus

TRÄFFA MIG PÅ MÅNDAG!

Glöm inte det :c

2010-07-17 @ 18:37:37
URL: http://lindusholmus.blogg.se/
Postat av: B

Jag glömmer inte, gumman :D

2010-07-17 @ 22:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0