Sweet and low!

Hahaha, fick klagomål från en viss person om dålig uppdatering,
och jag håller med henne! Bara det att jag verkligen inte mått någe
vidare på 1 ½ vecka nu och har inte haft lust att skriva om ingenting
eller om hur livet verkligen knullar skiten ur oss ibland. :)
Menmen, nu gör jag iallafall ett försök! Hm.. Vad ska man säga?
Den här veckan har gått väldigt segt. Haft prov och massa olika tester
hit och dit, man blir ju trött i huvudet! Som tur är har man lov snart,
en viss Maria får faktiskt sluta tidigare för att hon ska upp till Norrland igen!
JIPPIE! Ska fira jul med farmor & farfar, det har jag aldrig gjort förr faktiskt!
Efter 10 dagar i Lycksele kommer man hem ungefär till nyår, som ska firas
med julklappar, champagne och en lillasyster som förmodligen joinar
Algotsson-Korhonen-Pythinen familjen! Gud vad taggad man blir. :D
Och på den här fredagen kommer en söt liten pojkvän ner till Göteborg
för att umgås med mig! Blir att åka till mumu och fira att den lilla tanten
fyller hela 70 bast. Åren bara dansar förbi, snart 2011, vad i hela friden liksom?
Jag som tyckte att förra året gick i ljusets hastighet, det här är ju bara..
Un-freakin-believable! Man börjar nästan känna sig lite gammal själv och
jag fyller bara 16 i mars! Jesus min christus.. Tja, det var la lite allmänt,
imon ska jag till det vitaste stället på planeten: Tandläkarn. Huew.
Snart drar jag ut med lillebrorsan för en sväng till pulkabacken,
första gången på hela året! "Se upp i backen, annars bryter Maria nacken!"
eller nåt. Hoppas alla har det bättre än mig och ja, jag har gått och blivit
blackhead igen. Så nu är man "emobarnet" igen och gillar't! Ciao ^^


"Anywhere you go, anyone you meet,
remember that your eyes can be your enemies.
I said: Well, hell is so close and heaven's out of reach.
I ain't giving up quite yet, I've got too much to lose."


Kommentarer
Postat av: Lindus holmus

JAG? Klaga? NEJNEJNEJ :D

Vi. Måste. Åka. Pulka. Och. Rulla. Nerför. Backen. Snart. Typ. När. Du. Kommit. Hem. Igen. Eller. Nästa. Vecka. Nej. Det. Går. Ju. Inte. Kisskorv.

2010-12-08 @ 19:06:46
URL: http://lindusholmus.blogg.se/
Postat av: Maria "Miss B" Algotsson

Hahaha, men nu löste ju jag det så smidigt, du åker med oss på söndag! :D

2010-12-09 @ 17:45:05
URL: http://shinebow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0