Back in business, yes.

Home sweet home! Or what to say..
Well, ni fattar poängen. Efter en 19 timmar lång resa satte man äntligen
fötterna på Göteborgs vackra mark igen. Lite av en bitterljuv känsla.
Kommer sakna Norrland och min älskvärda familj där uppe såklart..
Samtidigt som det är skönt att få sitta här framför datorn i sitt egna rum,
sova i en säng och ha hela min garderob igen! Haha, ah eh japp. :D
Blev till att fira jul idag igen också! Fick massa goa grejer. Bara för att jag
har brist på saker att göra så skriver jag en liten lista på vad jag fick:
  • SingStar & 2 skivor till det!
  • Säsong 6/7 av Scrubs
  • Pengar
  • En Aladdin ask
  • 3 Toffifee askar (FETT)
  • Nya hörlurar
  • 2 ringar & ett armband
  • Raggsockar!
  • 4 nya piercingar
  • En tubhalsduk
och typ massa annan skit.. Tror jag. Lyckades även haffa till mig
2 MVG, 4 VG och 5 G den här terminen! Är verkligen nöjd som fan!
Livet är allt bra chill just nu. Puew, tröttheten slog nyss till mig. Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0