Merry christmas!

Hejhej hallå bloggen och god jul till alla mina få men kära läsare!
Den här julen - julafton 2010 - har jag äntligen försått vad julen verkligen innebär. 
Allt det här med dyra och många julklappar är bara ett fånigt påhitt!
Familj. Där har vi nyckeln till en lyckad jul. Jag borde veta,
för jag var borta från min idag och tårarna trycker bakom ögonlocken.
Jag har aldrig svarat "sådär" när någon frågat hur jag mår på den här dagen
tidigare men idag kunde jag inte ljuga och säga "det är underbart!" eller något dylikt.
För det är det verkligen inte. Visst, jag ångrar inte att vi åkte upp hit,
jag har haft det fantastiskt som alltid! Det är bara något med denna högtid..
Något som får mig att vilja slänga mig i soffan bredvid mina vad-fan-vill-du!? bröder
istället för kom-och-sätt-dig farföräldrar och farbror. Det känns hemskt att säga
så men behövde bara skriva eller säga det någonstans. Fick bli här!
Jag älskar alla i hela familjen Algotsson lika mycket ändå,
tror dom något annat är det fel! Ha en fortsatt trevlig jul i 5 minuter till,
vi hörs igen på tisdag när jag kommit hem till Göteborg. Puss!

"Thanks for the memories,
even though they weren't so great."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0