Skins, slö och sämst.


Göddämn vad slö jag har varit den här veckan! Har bara gått ut en gång
och det var idag när jag skulle köpa mjölk. Jag känner mig sämst :(
Har bara suttit och tittat på Skins hela dagen och gullat med pojkarna.
Stort steg taget på den fronten dock! Kasper är inte rädd för mig och
kommer frivilligt ut på armen! Jag grät nästan av lycka pågrundav det. :D
Hm.. Imon drar lilla Jossan med mig till stallet iallafall. Kan inte komma
ihåg senaste gången jag var där, shittes pomfrittes. Bara för det
kommer jag säkert blir sparkad rakt i skrevet eller nåt annat roligt. (y)
Aja, jag älskar min piercing och vill ha fler! PUSS.


Kommentarer
Postat av: Lindus holmus

MARIA HAR SKRIVIT KENTTEXT PÅ SIN BLOGG

DET ÄR FKIN AMAZIIIIIIIIIIIIIIIIIING

2010-08-18 @ 23:29:07
URL: http://lindusholmus.blogg.se/
Postat av: B

Hahahaha, nej. Inte amazing, dude.

2010-08-22 @ 01:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0