Minnen för livet.

NRJ in the park 2010.. Finner inga ord.
Tänker inte leta efter dom heller.

Igår var jag på Liseberg med lillasyster! Så sjuuukt roligt så att
det finns bara inte. :D Har inte garvat så mycket på ages!
(Bilden är ett bevis på hur awesome det och vi var)
Efter 8 timmar åkte vi hem till Kitty där massor av
godis väntade, så nu har jag helg-ångest. Kul hade vi iallafall,
så grymt värt att bli ännu tjockare för! Ha, men nu ska jag dra,
imon är det skola igen *sadface* Ha D bra, pusshei!

L: Maria, kan du inte flytta på dig?
M: Nej, glöm det.
15 minuter senare.
L: Tack för att du flyttade på dig!
M: *Sårad* Jag la mig bara på sidan.


Kommentarer
Postat av: Lindus holmus

HAHAHAHAHA

Fett nice, yeaaah! (h)

2010-08-29 @ 19:33:53
URL: http://lindusholmus.blogg.se/
Postat av: B

FETT är det rätta ordet. Hahaha :D

2010-08-30 @ 16:37:12
URL: http://shinebow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0