Kevlarsjäl.

"Så länge hjärtat mitt slår, så minns jag dig när,
du stack ett hål i min kevlarsjäl.
Och så blev du mitt sår, och jag blöder ihjäl.
Kom gör ett hål i min kevlarsjäl."


Tjenis bloggen! Den här veckan har det hänt mycket. Har varit med Linda
3 dagar och 2 nätter, i tisdags tvingade hon med mig på Timo Räisänen och
igår blev det Hardcore Superstar med henne, Therese, Andreas och Johanna.
Det var så jävla tufft! Grymma live-artister asså, coolt att dom är göteborgare :D
Har gjort något varenda dag sen jag kom hem för en vecka sen nu,
börjar bli ganska trött. Men ikväll blir det stan igen med pappa, Mackan och Josse!
Kan nog bli mysigt, eftersom jag inte bara pallar sitta hemma och vara depp.
Pappa berättade igår att farfar har fått en lätt stroke, inte alls kul..
Idag visar det sig att han har problem med talet och att greppa med höger hand.
Mitt hjärta kommer seriöst brista om hans hand inte repar sig,
eftersom att t.ex göra egna knivar är en del av hans liv, hans vardag.
Usch. Gillar inte tanken. Anyways, jag håller mina tummar så hårt jag kan.
På söndag blir det RIX FM festival också, nånting att se fram emot!
Idag fyllde min storebror Micke år också, grattis din fis! Peace.


(Bilden är inte redigerad, min kamera va ba inställd på nåt.. Mysko! :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0