Hemma igen..

Sådär ja! Nu tar jag mig tid att skriva ett nedrans inlägg här.
Dom här 2 veckorna har varit några av dom bästa i hela mitt liv.
Vardagen där uppe är så sjukt lugnt och ingen stress,
förutom farmor som tror att maten inte ska räcka när hon
lagat till ett helt jävla fotbollslag. Menmen, det är sån hon är!
Det var obeskrivligt kul att träffa alla igen! Tyvärr var det inte
ens hälften av släkten men farbror Thomas och kusin Mikael
skulle ju med oss upp till Fjälls, så har haft grymt roligt :D
Fjällen var det coolaste jag någonsin varit med om,
den naturen asså - WOW - nästan som ett sagoland!
Har nu varit hemma i 3 dagar - faktiskt - och hunnit med massor.
I onsdags var jag med min älskade bästis, igår shoppade vi på stan
och idag åkte jag med morsan till Angered och köpte lite till ;)
Saknar såklart redan alla mina älskade nära och kära där uppe,
men håller tummarna för att det blir en vinter-resa  till Norrland!
Då ska jag försöka övertala Staffan om att åtminstone hyra en skoter (a)
Imorgon ska pappa och Mackan ut i Skärgår'n medan jag är med Linda.
Hoppas alla haft det underbart och en fortsatt trevlig sommar!

Btw, skapat ny blogg för alla mina fotodagar! http://picturepoetry.blogg.se


Dagens ABSOLUT snyggaste köp! Nomnomnom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0