Född till tönt.

Det finns en sak som jag hatar riktigt mycket. Det är dubbel-känslor.
Ni vet, när man tycker både bra och dåligt om en sak på ett ungefär.
Sedan vi kom hem från Norrland så har jag känt mig starkare,
som person asså, vilket är helt underbart! Samtidigt som självförtroendet
kan svikta över dom mest konstiga saker, bara sådär, från ingenstans!
Menmen.. Skolan börjar om bara 2 veckor nu. STOR SUCK PÅ DET.

Igår var jag med lillasyster i stan - helt awesome att vara med henne -
och vi lyssnade på Kent som spelade på Trädgår'n :D grymt!
Är inget direkt stort fan av bandet.. Har varit, men släppte det snabbt,
och nu så dunkar "Musik non stop" i mina hörlurar..? Bad, bad girl!
Idag var jag, pappa och Markus på derby också. IFK vs Häcken.
Det gick rent åt helvete! IFK Göteborg är fan inga änglar.
Häcken gjorde första målet efter bara några minuter,
sen så ba tog Blåvitt över planen för resten av matchen.
När det var en halvtimma kvar drog vi därifrån, smärtan blev för stor.
5-1 vann huliganerna med. Stackars Göteborgs gator inatt..
Anyways! Träffade Therese på terminalen efter, vilket var trevligt,
så på onsdag blir det förmodligen HCSS på Götaplatsen med henne!
Har slagit vad med mig själv att ha så roligt som det ba går den
sista tiden på lovet som finns kvar. Jävlar, va långt inlägget blev!
Hahah, förlåt mig, nu ska jag sluta. Ha det bäst, peace out! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0